zondag 2 oktober 2005

back from greece





me, myself & I
ben terug uit een aardsparadijs
genaamd Hellas
in de komende weken, maanden
volgt een terugblik
keep in touch

ps op 8 oktober is de man van barcelona barman in de binder, kiewit-hasselt
so,
be there or be.......

vrijdag 9 september 2005

iassou from greece

vandaag zat ik met mijn hoofd in de wolken
zat ik langs een chinees
ontdekte ik atlantis
en zag ik een drukke stad uit de oudheid
spijtig dat mijn foto's niet op deze blog geraken

donderdag 8 september 2005

back to greece



morgen vertrek ik naar griekenland, yes!!
na 25 jaar terug naar halkidiki!
keep in touch!

kalamitsi here I come!