de man van barcelona
een tocht door ..... het leven ... het beven ... het dromen weven ....
zondag 2 oktober 2005
back from greece
me, myself & I
ben terug uit een aardsparadijs
genaamd Hellas
in de komende weken, maanden
volgt een terugblik
keep in touch
ps
op 8 oktober is de man van barcelona barman in de binder, kiewit-hasselt
so,
be there or be.......
vrijdag 9 september 2005
iassou from greece
vandaag zat ik met mijn hoofd in de
wolken
zat ik langs een chinees
ontdekte ik
atlantis
en zag ik een drukke stad uit de
oudheid
spijtig dat mijn foto's niet op deze blog geraken
donderdag 8 september 2005
back to greece
morgen vertrek ik naar griekenland, yes!!
na 25 jaar terug naar halkidiki!
keep in touch!
kalamitsi here I come!
Nieuwere posts
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)