de man van barcelona
een tocht door ..... het leven ... het beven ... het dromen weven ....
vrijdag 21 augustus 2009
Ze Vinner is.....
40 jaar later.....
woensdag 19 augustus 2009
Tja, daar zijn we weer
De badeend van Kiewit-Hasselt!
en we blijven zeker nog een tijdje!
zondag 2 oktober 2005
back from greece
me, myself & I
ben terug uit een aardsparadijs
genaamd Hellas
in de komende weken, maanden
volgt een terugblik
keep in touch
ps
op 8 oktober is de man van barcelona barman in de binder, kiewit-hasselt
so,
be there or be.......
Nieuwere posts
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)