de man van barcelona
een tocht door ..... het leven ... het beven ... het dromen weven ....
Posts tonen met het label
kim
.
Alle posts tonen
Posts tonen met het label
kim
.
Alle posts tonen
maandag 7 september 2009
Kim C hampion!
na Spanje-Belgiƫ een verademing voor wie van sport houdt.
Ik was vanmorgen aangenaam verrast en ook een beetje fier...
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)